شــهر ما

یادداشت های بچه های استان بوشهر

شــهر ما

یادداشت های بچه های استان بوشهر

  • ۰
  • ۰

گزارشی از وضعیت ورزشگاه بوشهر؛

به نوشته: مبین شجاعی مقدم

وعده‌های توخالی استاندار بوشهر و معاونین وی برای اتمام پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر در حالی مطرح‌ شده که بیش از دو سال از انتصاب وی در دولت تدبیر و امید می‌گذرد و هنوز زمان پایان این پروژه در هاله‌ای از ابهام است.

استان بوشهر یکی از پرمخاطب‌ترین استان‌های ورزشی کشور است و از دیر باز دارای استعدادهای فراوانی در زمینه ورزش به‌ویژه فوتبال بوده است ولی نبود زیرساخت‌های لازم، مشکلاتی را برای این بخش به وجود آورده است.

ورزش فوتبال که از طریق این استان به وارد کشور شده است امروز از نداشتن یک ورزشگاه مناسب رنج می برد. نبود ورزشگاه متناسب با تعداد تیم‌ها و ورزشکاران، به تعویق افتادن مسابقات، مجوز نداشتن تیم‌های محلات و یا دسته های پایین تر برای حضور در استادیوم ورزشی و طولانی شدن نوبت تیم‌ها برای برگزاری تمرینات در ورزشگاه را می‌توان به عنوان مشکلات ورزشکاران در این بخش عنوان کرد.

در دنیای فوتبال، وجود استادیوم ورزشی به عنوان سرمایه‌ای عظیم برای جذب ورزشکار و تماشاگر یاد می‌شود و به ورزش استان بوشهر کمترین سرمایه‌گذاری را در بخش ساخت استادیوم ورزشی طی سال‌های گذشته انجام داده است که این کمبود از سال 84 احساس شد و عملیات ساخت مجهزترین استایوم ورزشی در بوشهر سال 85 آغاز شد.

اجرای این طرح در دولت گذشته با رشد و پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بود و با روی کار آمدن دولت جدید استاندار بوشهر بارها وعده اتمام این پروژه را در جمع اصحاب رسانه و مسئولین مطرح کرد.

دولتمردان و مسئولان ورزشی کاری را آغاز کرده بودند ولی در میانه راه با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو شدند که ساخت این ورزشگاه برای مدتی راکد و یا به کندی ساخت آن ادامه داشت.

وعده‌های توخالی استاندار بوشهر برای اتمام پروژه ورزشگاه در حالی مطرح‌شده که بیش از دو سال از انتصاب وی در دولت تدبیر و امید می‌گذرد و علی رغم وعده‌های وی و معاونینش هنوز زمان پایان این پروژه در هاله‌ای از ابهام است.

ورزشکاران بوشهری که دل‌خوش به برگزاری مسابقه در این ورزشگاه هستند؛ هنوز در انتظار تحقق وعده  مسئولین دولت تدبیر و امید هستند تا زمان توپ زدن در این زمین سحرآمیز فرا برسد.

استاندار بوشهر در خصوص تکمیل این پروژه گفت: در تلاش هستیم ورزشگاه 15 هزارنفری بوشهر را که قرار بود تا پایان سال آینده تکمیل شود، در پایان سال جاری آماده افتتاح کنیم.

سالاری اظهار کرد: تعهدات اعتباری این پروژه در سال جاری 5 میلیارد تومان بود که از محل اعتبارات استانی نیز 5 میلیارد تومان دیگر اعتبار اختصاص یافت، ضمن اینکه با پیگیری صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان، از محل اعتبارات این وزارتخانه نیز 4 میلیارد تومان برای پیست تارتان و اسکوربورد ورزشگاه اختصاص می‌یابد و در حال رایزنی هستیم.

حال باید منتظر ماند که در زمان تعیین‌شده قیچی نماینده عالی دولت برای بریدن روبان افتتاحیه ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر آماده خواهد شد یا اینکه همانند گذشته مثل وعده‌های سرخرمن دیگر عمل خواهد شد./انتهای پیام


  • ۹۴/۱۰/۲۹
  • بچه های بوشهر ادمین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی